Hakkımızda

 

ORCAN A.Ş. olarak 1975 yılında başladığımız üretimimize 1981 yılından buyana havayı şekillendirerek devam ediyoruz.

İstanbul Asya yakasında Tuzla/Aydınlı ve Tepeören, Avrupa yakasında Hadımköy fabrikalarında ORPOP (EPS) üretimlerimizi sürdürmekteyiz.

ORCAN A.Ş. kuruluşundan itibaren önce müşteri, önce kalite, önce hizmet ilkesini müşteri ayrımı yapmadan yerine getirmeyi amaç edinmiştir. Doğru ürünü doğru zamanda hatasız olarak müşterilerimize ulaştırmak için çalışıyoruz ve bu çalışmalarımızı arttırarak devam ettirmek arzusundayız.

ORCAN A.Ş. müşterilerine gösterdiği özeni tedarikçilerine de göstermektedir. Tedarikçi – Üretici – Müşteri zincirinin karşılıklı güvene dayanması gerektiğini biliyoruz. Tedarikçi ve müşterilerimizle sağladığımız güvenli çalışma ortamını yıllar boyu sürdürme kararlılığı içindeyiz.

Kalite Politikası

ORCAN AMBALAJ SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ’NİN faaliyet amacı; ambalaj ve ısı yalıtım sektöründe ihtiyaç duyulan mamulleri, müşterilerin istekleri doğrultusunda ve beklentilerini en üst düzeyde karşılayacak koşullarda üretip zamanında ve eksiksiz olarak sunmaktır.

Bu amaçla ORCAN AMBALAJ SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ;

  • “ISO 9001, Kalite Yönetim Sistemi” standardı şartlarına uygun olarak sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bir yaklaşımı,
  • Önce müşteri, önce kalite, önce hizmet ilkesini,
  • Müşteri ayırımı yapmadan, mamulün; zamanında ve hatasız sevki prensibini,
  • Üretimin, Ulusal ve Uluslararası standartlara uygun yapılmasını,
  • Dış ve iç müşteri memnuniyetinin her zaman önceliğinin olması ilkesini,
  • TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ yaklaşımı doğrultusunda çalışanlarımızın çalışma koşullarını sürekli iyileştirmek ve motivasyonlarını en üst düzeyde tutmak olgusunu,
  • Paydaşların ( Müşteri,Tedarikçi,Çalışanlar,Toplum ) gelişimine katkı sağlanması hedefini
  • Tüm çalışanlarda; çevre kirliliğini önlemek adına çevre bilinci oluşturmak,
  • Çalışanlarımızın olası iş kazası ve meslek hastalıklarını önlemek adına iş sağlığı ve güvenliği konusundaki eğitim ve faaliyetlere katılımlarının sağlanmasını ve bu bilince odaklanmalarını sağlamak, organizasyonun ana stratejileri olarak benimsemiştir.